Перейти к содержанию

Чіп-тюнінг від WOLF Racing - тепер офіційно в Україні


SS-Tuning.com

Рекомендуемые сообщения

Відтепер компанія SS-Tuning в партнерстві з WOLF Racing пропонує усім власникам автомобілів Ford в Україні якісний чіп-тюнінг від провідного німецького тюнінг-ательє WOLF Racing.

 

Мотто компанії WOLF Racing - “Power for the People!” і її більш як 30-ти річний досвід є яскравим підтвердженням цьому.

 

Після тривалих перемовин щодо деталей партнерства SS-Tuning та WOLF Racing, ми дійшли згоди щодо лояльного для українського ринку ціноутворення на послугу з перепрограмування блоку управління двигуном. (500 євро на будь-яку прошивку, порівняно з ціною у 800-1000 євро в німеччині)

Всі програми з перепрошивки двигунів розроблені та протестовані експертами з WOLF RacingГрафіки по усіх прошивках є і скоро будуть виставлені окремим архівом.
Список авто та доступних для них прошивок можна переглянути тут:

chip2.jpg original_330c2901eab14ea654412c4b933d0be

WOLF Racing мають багаторічний досвід в автоспорті та тюнінгу Фордів.
WOLF офіційно співпрацює з Ford Motor Company при розробках нових та тюнінгу існуючих моделей Форд.

Одним з найвідоміших проектів WOLF Racing є Focus RS mk2, перероблений до повнопривідної версії з потужністю в 512 к.с.!
На даний момент компанія WOLF Racing консультує Ford стосовно його нової повнопривідної версії Focus RS mk3 на 350к.с. з двигуном 2,3 EcoBoost!

Найбільш потенційним мотором для українського ринку зараз є 1,0 літровий Екобуст, який встановлюється на майже увесь модельний ряд Ford.
Фахівці WOLF Racing змогли отримати 150 к.с. з даного двигуна незалежно від його заводської форсованості в 100 чи 125 к.с.!

Зовсім скоро на нашому каналі youtube ми виставимо порівняльні заїзди стокових та чіпованих нами в україні Фокусів 1,0 EcoBoost!

 

wolf%20cars2.jpg

 

Слідкуйте за оновленнями на нашому сайті, та задавайте свої запитання тут, на мейл info@ss-tuning.com, або за телефонами вказаними в контактах.

Компанія SS-Tuning є ексклюзивним представником компанії WOLF Racing в Україні!

До замовлення доступна вся продукція з сайту www.wolf-racing.de!

 

Изменено пользователем SS-Tuning.com
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

В додатку знаходиться графік для Ford Fiesta 1,0 EcoBoost.
Цей двигун зараз встановлюється на більшість моделей легкових авто Форд.

Незалежно від заводської форсованості в 100 чи 125к.с., після перепрограмування двигун 1,0 EcoBoost видає вражаючі 150+ к.с. та 227 Нм.
 

Fiesta 1.0 Ecoboost 150 PS.pdf

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Тут каждый второй боится что стоковый экобуст не более 100 тыщ проживёт, а вы предлагаете его в полтора раза раздуть? И слететь с гарантии? Да и коробка со сцеплением не расчитаны на такие нагрузки

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Тут каждый второй боится что стоковый экобуст не более 100 тыщ проживёт, а вы предлагаете его в полтора раза раздуть? И слететь с гарантии? Да и коробка со сцеплением не расчитаны на такие нагрузки

Як кажуть: - Вовка боятися - в ліс не ходити))

Моторчик Екобуст 1,0 насправді дуже надійний двигун, в якому закладений значний запас міцності. Це підтверджує і заводська версія Фієсти Black edition з 140к.с., і Формула Форд, де з того ж 1,0 двигуна спокійно витягли 197к.с..

Плюс як гарантія це сотні і тисячі прошитих Екобустів в Європі де цю прошивку відтестували і перевірили часом. 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Я лично переписывался с Wolf-Racing. Потому что частенько езжу в Швейцарию через Германию. И планировал к ним заехать. Так вот насчет 150 л.с. вы уточняйте людям, что эта прошивка затачивалась для машин под кольцо. И вообще кол-во лошадей обсуждается на wolf-racing индивидуально по потребностям человека. Если речь идет о стоковом городском авто, то сам же вольф райсинг не советовал чиповать больше 120 л.с., т.к. при 150 л.с. ресурс двигателя значительно падает. Дальше, что бы работать в таком ключе, как вы говорите "возврат денег непердбаченый", вам как минимум нужно заработать авторитет на украинском рынке. Сотрудничество с wolf-racing может написать каждый, также как и у Dynatec (когда лично пообщался, оказалось что люди просто льют прошивки и все, ни стенда, ни индивидуального подхода у ни нет и гарантий нет) Приезжая же в Германию мы получаем годовую гарантию на двигатель, индивидуальный подход и стенд, что немаловажно. Так вот, если вы хотите что бы вас начали уважать, сначала надо это уважение заработать. И не возврат денег в первые пару недель, это явно не ваш плюс (я уже не говорю про то, что именем знаменитой конторы может прикрываться повторюсь кто угодно)

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Я лично переписывался с Wolf-Racing. ...

 

Не знаємо з яким Вульфом ви спілкувались, але WOLF Racing пропонує для Форд тільки готові та перевірені прошивки. 

Всі вони представлені в них на сайті. Індивідуальне перепрограмування двигуна може бути потрібно лише при глибшому тюнінгу мотору (заміни турбіни, форсунок, і т.ін.) цю процедуру WOLF проводить тільки на власному СТО, демонтуючи двигун для тестування на своєму стенді для моторів. 

Прошивка 1.0 EcoBoost на 150к.с. від WOLF є оптимальною та збалансованою для щоденної їзди.

PumaSpeed пропонує радикальніший чіп до 167к.с.

Для більшої форсованості вже необхідні серйозніші втручання в будову двигуна

 

Ми єдиний офіційний представник “Wolf Racing Neuenstein GmbH & Co. KG” в Україні і не приховуємо, що просто льємо їхні прошивки (ми цим пишаємось). Перевірити інформацію дуже просто - зателефонувати, або написати на  Wolf Racing. 

Ми даруємо унікальну можливість всім бажаючим зробити чіп за ціною нижчою в 2 рази від ціни в Німеччині (http://www.wolf-racing.de/produktprogramm-ford_focus_2011-leistungssteigerung.html ) 

 

Цьогоріч, на Essen Motor Show, ми будемо стояти разом з WOLF на їхньому стенді з 5 по 7 грудня, тож приїздіть і переконайтеся, що наше партнерство, це не пусті слова.

Усе, що пропонує і гарантує Wolf в Німеччині, пропонується і гарантується в Україні. 

Ми не можемо завоювати більшої довіри і якості тюнінгу ніж Wolf, ми просто будемо тримати рівень компанії WOLF Racing в україні і виправдати довіру Uwe Wolf, який довірився нам і дозволив використовувати їхнє ім'я та прошивки в Україні

Изменено пользователем SS-Tuning.com
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

  • 2 недели спустя...

А ось і обіцяне відео з Ролл-оном:

Перше авто - Фокус універсал - Сток 100 к.с - комплектація Тренд, зимова гума на стандартних 16" дисках, майже порожній бак + оператор + водій.
Друге авто - Фокус універсал - комплектація Тренд, з чіп-тюнінгом від WOLF Racing до 150к.с., зимова гума на 18" BBS SR, повний бак + водій. З додаткових модифікацій - замінений глушник та зроблена розводка на 2 труби

 

1) Roll-on (40-160) Stock 1.0 Ford EcoBoost 100 bhp vs WOLF chip-tuned 150 bhp Focus Wagon

2) Roll-on (60-170) Stock 1.0 Ford EcoBoost 100 bhp vs WOLF chip-tuned 150 bhp Focus Wagon

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

А кто-нибудь чиповал уже 1,6tdci на Мондео? Насколько там ощутим прирост мощности?

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

А кто-нибудь чиповал уже 1,6tdci на Мондео? Насколько там ощутим прирост мощности?

 

1,6 Tdci наразі не чіпували.

Робили чіп на 1,6Т бензиновому Мондео з 160 до 192к.с. +62Нм

Різниця очевидна, клієнт задоволений!)

По дизельних двигунах на Kuga 2,0 163к.с. PowerShift +33к.с. +70Нм - клієнт був в захопленні, казав що машина немов ожила, перемикання передач стали без затупів і тяги додалось на всьому діапазоні оборотів.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

  • 3 месяца спустя...

Какие у вас преимущества по сравнению с конкурентами? Чем вы можете привлечь клиента с форд-клуба? Цена однозначно не ваш конек. Morandi вот предлагает первым кто прочипует литровый двигатель с форума хорошую скидку. Dynatek готов это сделать где-то за 300$. Плюс не одна из компаний не берет на себя ответственность разгонять двигатель больше чем на 140 л.с. , а так как правило еще меньше 120-130 л.с.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Ми пропонуємо Вам якісний європейський продукт від компанії, яка з 70-х років займається тюнінгом Фордів, бере активну участь в автоспорті,

автомобілі якої перемагали в багатьох порівняльних тестах ( Ford Focus RS 400, Focus RS AWD) проведених провідними міжнародними виданнями.

В Україні Ви сплачуєте 500евро в той час, як ціна в Німеччині складає 995 евро.

Вирішувати Вам!

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

  • 2 месяца спустя...

В додатку знаходиться графік для Ford Fiesta 1,0 EcoBoost.

Цей двигун зараз встановлюється на більшість моделей легкових авто Форд.

Незалежно від заводської форсованості в 100 чи 125к.с., після перепрограмування двигун 1,0 EcoBoost видає вражаючі 150+ к.с. та 227 Нм.

 

 

 

Добрый вечер. Когда можно к Вам заехать и протестировать свой мондео-4 2013г.выпуска (2.0 tdci). Хочу его слегка взбодрить

 

С ув.Игорь (050-422-66-56)  

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Ми пропонуємо Вам якісний європейський продукт від компанії, яка з 70-х років займається тюнінгом Фордів, бере активну участь в автоспорті,

автомобілі якої перемагали в багатьох порівняльних тестах ( Ford Focus RS 400, Focus RS AWD) проведених провідними міжнародними виданнями.

В Україні Ви сплачуєте 500евро в той час, як ціна в Німеччині складає 995 евро.

Вирішувати Вам!

 

 

Добрый вечер. Когда можно к Вам заехать и протестировать свой мондео-4 2013г.выпуска (2.0 tdci). Хочу его слегка взбодрить

 

С ув.Игорь (050-422-66-56)  

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

  • 2 недели спустя...

Добрий день!

В залежності від того, який варіант двигуна на Вашому авто (140 чи 163 к.с.) після чіпу матимете 168 PS і  390 NM, або 196 PS і 410 NM.

http://www.wolf-racing.de/produktprogramm-ford_mondeo_2007-leistungssteigerung.html

Всі деталі можемо обговорити по телефону.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

  • 6 месяцев спустя...

Вот человек мне писал, что после чипа выдавило прокладку головы. После вашего чипа сколько дует турбина?

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Добрый день.

Как меняется момент и его график на 1,6 экобуст 182 ЛС (КУГА MK2) после чипа?

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

  • 4 месяца спустя...

Привет! Что посоветуете для настройки Ford 1.6 CVH портованная голова, вал Schrick 280 градусов.

Можно этот мозг настроить, или что-то стороннее покупать? Какой бюджет (свой/сторонний)?

Спасибо.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти
×
×
  • Создать...