Перейти к содержанию
umter

Хочу Кугу! Поради при виборі...

Рекомендуемые сообщения

Суть теми така: яку саме модифікацію Куги можуть порадити форумчани людині, яка ніколи не мала справи з Кугою.

Бензин чи дизель?

Механіка чи автомат?

Об'єм двигуна?

І т.д....

Вітаються власні враження від експлуатації та ремонту.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Начни спочатку про яку Кугу іде мова  першу чи другу.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Нове питання... )))

А яка краща?

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Якщо маешь звидки то бери нову цього ричного модельного ряду, вона хороша, бери бензин 1.5 з нею менше хлопот по сервису, якщо сервис маешь пид боком и зручно навидуватись то можешь и дизель розглянути, поки нова гарантия рулить добре. Якщо на перспективу берёшь то не бери дизель.

Другу Кугу имхо не розглядав би.

Першу Кугу бери лише бензин, вин один 2.5Т на Акпп, надийна, хороши комплектации, вибир хороший, цина не погана, пробиги нормальни, шукай Титаниум минимум, або Титаниум S. 

Якщо маешь бажання займатися апгрейдом то можешь и Тренд взяти, дооснатишь чим потрибно.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Як би я мав кошти  то купив би  перше покоління  2,5   також можна роздивлятись 2,0 турбодизель коробка на твій вибір  обидві тільки в самих дорогих комплектаціях. . Або  нову   ....  Чому нову ? Вони від попередньї практично не відрізняются, та ні мотори та коробки абсолютно інші, уже не ставлять дов..ний Пауртшифт  а йде повноціний 6-ти ступеневий автомат (гідротрансформатор) . 

  Але є одне але це для мене комфортно що в першій що в самій новій   аот як ти себе будеш почувати за кермом данного авто перша по салону це другий фокус.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Це С-мах але не фокус, посадка, центральна консоль и т.инше.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
4 часа назад, Focusovich сказал:

Це С-мах але не фокус, посадка, центральна консоль и т.инше.

С-Макс мой любимый это тот же фокус;)

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Верно) 

Тол у Фокуса нет задних столиков, трансформируемого сидения, эл.ручника, центр.тамбура такого и посадка иная. 

А у С-мах нет такой посадки как у Куги, полного привода, такой подвески от Галакси ну и моторы другие.

Изменено пользователем Focusovich

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
В 2/12/2017 at 16:15, Князь. сказал:

Як би я мав кошти  то купив би  перше покоління  2,5   також можна роздивлятись 2,0 турбодизель коробка на твій вибір  обидві тільки в самих дорогих комплектаціях. . Або  нову   ....  Чому нову ? Вони від попередньї практично не відрізняются, та ні мотори та коробки абсолютно інші, уже не ставлять дов..ний Пауртшифт  а йде повноціний 6-ти ступеневий автомат (гідротрансформатор) . 

  Але є одне але це для мене комфортно що в першій що в самій новій   аот як ти себе будеш почувати за кермом данного авто перша по салону це другий фокус.

А откуда вы взяли что в рестайлинговой второй куге гидротрансформатор? В прайсе пишут что powershift. Да и моторы точно такие же как на второй дорестайл. По крайней мере 2016 года выпуска. 

А по поводу комплектации, так это очень непонятный вопрос) У меня trend и всего хватает за глаза :).

Изменено пользователем Bloodmage

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Підпишусь на тему, бо сам розглядаю Кугу як можливий апгрейд Фокуса. Цікавить питання надійності, бо Фокус 3 роки лише радував, - чи буде Куга такої ж німецької зборки?

Ну і цікавлять витрати пального для 1,5 Екобусту - чи будуть сильно відрізнятися від паспортних?

В 2/11/2017 at 11:32, Focusovich сказал:

Якщо маешь бажання займатися апгрейдом то можешь и Тренд взяти, дооснатишь чим потрибно.

 

14 часа назад, Bloodmage сказал:

У меня trend и всего хватает за глаза :).

А як же клімат, обігрів лобовухи, обігрів керма, пілокітник?  Їх же так просто не доставиш...

Шкода, що на  BUSINESS нема хоча б опціонально  датчик світла і особливо  датчик дощу.

 

 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
57 минут назад, Falcon сказал:

Підпишусь на тему, бо сам розглядаю Кугу як можливий апгрейд Фокуса. Цікавить питання надійності, бо Фокус 3 роки лише радував, - чи буде Куга такої ж німецької зборки?

Ну і цікавлять витрати пального для 1,5 Екобусту - чи будуть сильно відрізнятися від паспортних?

 

А як же клімат, обігрів лобовухи, обігрів керма, пілокітник?  Їх же так просто не доставиш...

Шкода, що на  BUSINESS нема хоча б опціонально  датчик світла і особливо  датчик дощу.

 

 

Клімат є, обігрів лобовухи також є, підлокітник є, обігріву керма немає... в сильні морози доводилось їздити в рукавичках. 

Датчик світла і датчик дощу в мене стояв на попередній машині, в цій немає, і я скажу що абсолютно ні на що не впливає, але це особисто моя думка. Може хтось без них і не може... 

В моїй комплектації немає тільки датчиків саітла і дощу, комбінованого салону, ксенону та камери заднього виду. Доплачувати за ці опції майже 150 тис. грн я вирішив абсолютно не прийнятним варіантом) 

А обігріва керма тоді не було як опції, це вже в рестайлі вона з'явилась.

P.S: Збирають в Іспанії. Щодо якості претензій не маю, нічого не скрипить, не пищить, не тре. Я задоволений якістю. 

Изменено пользователем Bloodmage

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Теж цікаво. Підпишусь. Також розглядаю Кугу, як апгрейд фокуса в майбутньому. Розглядаю Кугу або Тойота Рав 4.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Значить, в рестайлі Тренд зробили "біднішим": http://ford.ua/library/88/a0/a7/3e/88a0a73ea0e7b4684e49cbfe67e7208b.pdf

Business дорожче на 87,277 тис. грн, але в порівнянні с Trend (Business / Trend )

-  Електромеханічне стоянкове гальмо / -

-  Світлодіодні фари денного світла (LED) / -

-  Клімат-контроль /  Механічний кондиціонер

- Підігрів передніх сидінь / -

- Обігрів лобового скла / -

- Підігрів керма / -

- Датчики паркування задні / -

- Дзеркала електричним складанням, освітлення зони посадки водія і пасажира / -

-  Колісні диски легкосплавні /  Колісні диски сталеві

-  Центральний підлокітник / -

-  Багатофункціональний дисплей 8 дюймовий екран, SYNC3 , навігація /  багатофункціональний дисплей 4,2 дюймовий екран, SYNC1

 

Ці опції варті 87 тис чи ні? І треба буде ще зайти в салон глянути чи матеріали по якості відрізняються.

Изменено пользователем Falcon

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
17 часов назад, Bloodmage сказал:

А откуда вы взяли что в рестайлинговой второй куге гидротрансформатор? В прайсе пишут что powershift. Да и моторы точно такие же как на второй дорестайл. По крайней мере 2016 года выпуска. 

А по поводу комплектации, так это очень непонятный вопрос) У меня trend и всего хватает за глаза :).

 Потому что Форд отказался от Паурт шифт из за их ненадежности и не ставит их на премиальные модели .   У каждого понятия о комплектации разные , у меня в свое время была Гия но я ее доукомплектовал до Индивилуала .  

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
4 минуты назад, Князь. сказал:

 Потому что Форд отказался от Паурт шифт из за их ненадежности и не ставит их на премиальные модели .   У каждого понятия о комплектации разные , у меня в свое время была Гия но я ее доукомплектовал до Индивилуала .  

Я не знаю. Везде написано что PowerShift стоит в рестайлинговой куге. 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
9 минут назад, Bloodmage сказал:

Я не знаю. Везде написано что PowerShift стоит в рестайлинговой куге. 

В Куге с 2017 года его нет. Спроси у Фокусовича

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
22 минуты назад, Bloodmage сказал:

Я не знаю. Везде написано что PowerShift стоит в рестайлинговой куге. 

https://youtu.be/m6z2dqHAUHA

По Автомату он не прав, подстраевается под темперамент водителя, в меню можо выбрать настройки Спор, Комфорт Нормальный  и тд.

 

Для Украинского  рынка будут и веселее комплектации , Россия собирает Куги для себя, у серых диллеров можно купить авто Российской сборки.    

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
23 минуты назад, Князь. сказал:

В Куге с 2017 года его нет. Спроси у Фокусовича

Покурил только что данный момент. В США доступен только SelectShift(который наверное и является новым гидротрансформатором) и только с бензиновыми экобустами. Чекнул несколько европейских дилеров форда. Все дизеля продолжают комплектовать PowerShift-ом, для экобуста доступен SelectShift. Вот можно глянуть на примере Польши: http://www.ford.pl/cs/BlobServer?blobtable=MungoBlobs&blobcol=urldata&blobheadervalue1=attachment%3Bfilename%3D"Kuga_MCA_cennik_ogolny.pdf"&blobheadervalue2=abinary%3Bcharset%3DUTF-8&blobheadername1=Content-Disposition&blobheadername2=MDT-Type&blobheader=application%2Fpdf&blobwhere=1214599280939&blobkey=id. Смотрел ещё Францию, то же самое.

A6 - 6-biegowa, automatyczna, hydrokinetyczna skrzynia biegów, PowerShift - 6-biegowa, automatyczna, dwusprzęgłowa skrzynia biegów

А6 только для топовых экобустов. 

Изменено пользователем Bloodmage

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
9 минут назад, Bloodmage сказал:

Покурил только что данный момент. В США доступен только SelectShift(который наверное и является новым гидротрансформатором) и только с бензиновыми экобустами. Чекнул несколько европейских дилеров форда. Все дизеля продолжают комплектовать PowerShift-ом, для экобуста доступен SelectShift. Вот можно глянуть на примере Польши: file:///Users/abolotov/Downloads/Kuga_MCA_cennik_ogolny.pdf. Смотрел ещё Францию, то же самое.

Посмотрим что завезут наши Диллеры   .    Наверное решили пока временно оставить Мокрый  фиг его знает, пару месяцев назад я был на Нико на тесте новой Куги менеджер выдал такую инфу , за что купил за то и продал.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
7 минут назад, Князь. сказал:

Посмотрим что завезут наши Диллеры   .    Наверное решили пока временно оставить Мокрый  фиг его знает, пару месяцев назад я был на Нико на тесте новой Куги менеджер выдал такую инфу , за что купил за то и продал.

Ну я тоже не спорю, а просто посмотрел инфу в просторах интернета :) . Посмотрим по месту, как оно будет у нас.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
2 часа назад, Falcon сказал:

Значить, в рестайлі Тренд зробили "біднішим": http://ford.ua/library/88/a0/a7/3e/88a0a73ea0e7b4684e49cbfe67e7208b.pdf

Business дорожче на 87,277 тис. грн, але в порівнянні с Trend (Business / Trend )

-  Електромеханічне стоянкове гальмо / -

-  Світлодіодні фари денного світла (LED) / -

-  Клімат-контроль /  Механічний кондиціонер

- Підігрів передніх сидінь / -

- Обігрів лобового скла / -

- Підігрів керма / -

- Датчики паркування задні / -

- Дзеркала електричним складанням, освітлення зони посадки водія і пасажира / -

-  Колісні диски легкосплавні /  Колісні диски сталеві

-  Центральний підлокітник / -

-  Багатофункціональний дисплей 8 дюймовий екран, SYNC3 , навігація /  багатофункціональний дисплей 4,2 дюймовий екран, SYNC1

 

Ці опції варті 87 тис чи ні? І треба буде ще зайти в салон глянути чи матеріали по якості відрізняються.

Зараз Business комплектація, це то саме, як в дорестайла був Trend. Тільки додали кілька нових опцій, типу підігріву керма, лед фар, нової мультимедіа системи, електронне стоянкове гальмо. В порівнянні з тепер базовим трендом я вважаю що варто докинути 87 тис. грн.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Ще одне цікавить які +/- в Куги Тренд 1,5 Екобуст в порівнянні з Мондео Тренд 1,6D в якості сімейного авто (уявимо молоду сім"ю з двома малими дітьми)? В кого є досвід, поділіться враженнями.

 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Навіть не знаю, як взагалі можна порівнювати бензиновий кросовер С-класу з дизельним седаном Д-класу.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
24 минуты назад, mailtoza сказал:

Навіть не знаю, як взагалі можна порівнювати бензиновий кросовер С-класу з дизельним седаном Д-класу.

Якщо ціна однакова, то чому б не порівняти? Який з них категорично не підходить для сім"ї?

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Зі всього фордівського модельного ряду категорично не підходить для сім'ї тільки Мустанг, хоча сім'ї різні бувають))).

 У Мондео більше місця та комфорту, особливо на 2-му ряді, посадка-висадка легша для жінок та дітей. А Куга - це кросовер. Ще не позашляховик, але вже не класичний універсал.

 Найкращий варіант для молодої сім'ї це S-Max. Вагон місця, відмінна керованість, потужні двигуни, максимальний рівень комфорту та ергономіки.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти

×