Перейти к содержанию

Nav12

Пользователи
  • Публикаций

    63
  • Зарегистрирован

  • Посещение

Информация о Nav12

  • Звание
    Писатель
  • День рождения 10.01.1970

Дополнительно

  • Автомобиль
    Ford Sierra 2.0i OHC N4B
  • Страна
    Ukraine

Информация

  • Пол
    Мужчина
  • Город
    UKLL

Посетители профиля

Блок последних пользователей отключён и не показывается другим пользователям.

  1. Історія двигуна...................... Цей двигун я купив на шроті у Марини в далекому 2006 році. Машина приїхала з Німеччини. Машина (кузов) був в ідеальному стані. На спідометрі було біля 40 000 км. Сказали, що машина простояла в гаражі у старенької фрау. Марина дозволила зняти головку. Циліндрі булі в ідеальному стані. На циліндрах були ще спіралеподібні подряпини (не знаю яка назва - "хламингование" ????). Я купив цей двигун. Останній час двигун почав полюбляти їсти масло. Після запуску за машиною стояла хмара диму........ Було ясно, що закінчились сальники клапанів. Оцінюючи пробіг авто, з 2006 року приблизно у 500 000 км - вирішив подивитись на стан двигуна. Та відремонтувати, що потрібно. Починаючи з 2006 року їздив тільки на "ХАДО" з ревітілізантом та раз на рік додавав ревітілізант у тюбах (шприцах). Після зняття головки - я ії відправив у Львові на завод, на вул .Курмановича, де роблять професійний ремонт головок на американському та швейцарському обладнанні. Діагностика показала одну проблему - закінчились направляючи клапанів. Так як у ОНС немає направляючих - їх зробили. Запресували. Притерли клапана, та перевірили все на герметичність під тиском. Головку віддали у такому стані: Далі, традиційно все під спойлером
  2. Nav12

    Ford Sierra Xr4i By Mod

    отредактировано - удалено. Подобные предложения либо сразу в ЛС или же создавайте тему в разделе Своя разборка. Первое и последнее устное предупреждение. модератор
  3. Боротьба з вібрацією. Вібрація на моєї Сієррі була присутня з моменту ії покупки. Починалась вібрація на швидкості 110 км/год (на 110 км/год відчувалась тільки тоді, коли покласти руку на кулісу КПП) - і прогресувала. На швидкості 140 км/год - вона вже добре відчувалась на кузові. Їхати можна було ще до швидкості 150 км/год - далі вже було не то ще некомфортно (комфорт пропадав на 135-140 км/год) - далі було страшно. Але до тих пір, поки в Україні не було рівних та швидкісних доріг, та Європа була "далеко" - я мірився з цім недоліком. Все це я хотів втілити в життя до поїздки а Барсу, але не встиг. І так, кардан був завезений до "Євро-кардан центру" у Львові. вул. Грунтова 1. Поміняли дві хрестовини та зробили балансування після заміни хрестовин. Я зразу поміняв гумову муфту та подушку КПП. Результат - розігнався до 165 км/год по спідометру (150 км/год по GPS) - вібрація зникла!!! Фото звіт:
  4. Коли я тільки купив Сієрру - педаль зчеплення була настільки тугою - моя дружина ледве могла ії витиснути. От тоді трос зчеплення - мінявся щомісяця. Ми постійно нарікали на "китайскі" троси . Я навчився їздити без зчеплення. Це дійсно була катастрофа. В Сієррі щось зломилось -ії віддали на ремонт. Майстер охерів від тугої педалі. Я мав з ним розмову - він мені доказував що такого бути не повинно, я - що "це особливість Сієрри, ії недолік і от таке зчеплення туге.....". Результат - майстер поміняв все у комплекті (маховик (??? не пам'ятаю), корзину, фередо, витисний) - я тут охерів я. Щеплення витискається - одним пальцем руки!!!! З того моменту ( років 7-8) - я не замінив ні одного тросу )))))) P.S. Осені того року я знов замінив зчеплення - педаль стала дещо тугою. Зараз знов ії можна витиснути пальцем.
  5. Почему переключатель вентилятора дефицит? Он же входит в состав осушителя. Вот он
  6. Насправді їхати по автобанам дуже комфортно та безпечно. Я взагалі не втомлююсь. У Німеччині, якщо не встановлений знак обмеження швидкості - обмежень взагалі немає. Є рекомендована швидкість - 130. У всіх інших країнах - обмеження 130. Я їду 100-120 у правому ряді, об'їжджаючи фури, та ще тих, хто їде повільніше. Але таких небагато. Ну эвакуации домой - точно не рассматривал. Все ремни - помпа, генератор, ГУР, ремень ГРМ - вожу с собой. Вот надо, наверное, еще и все шланги охлаждения бросить на всякий случай. Со всеми остальными поломками - Сиерра едет. Плохо, медленно, но едет. Если вдруг не едет - есть на трассе телефоны "SOS". Можно отбуксироватся/эвакуироватся в ближайший город. Загнать машину на СТО. Запчасти за кордоном ищут сами СТО (заказывают). В худшем случае лишние финансовые расходы - отель, ремонт, запчасти, возможно потеря нескольких дней...... Но это не смертельно, а главное - это может произойти абсолютно с любым автомобилем, даже с новым. Кстати, приблизительно такую картину наблюдал в горах перед Ниццой - закипел какой-то джипик, вроде Рено, и хозяин наматывал круги у машины с открытым капотом, из под которого валил пар. И видел британца (машина на GB номерах)- стоял на обочине - руки по локоть в мазуте и что-то ковырял в движке - САМ! )))))))
  7. Да и еще ставлю "[spoiler...] ldkvsdlkvls[/spoiler]" затем второй, третий блок - а они объединяются - один становится "родительским" - а те что ниже - "дочерними". И в "дочерних " спойлерах - невозможно отредактировать грамматические ошибки.
  8. Если речь идет об двигателе OHC, то алгоритм такой: 1. Ищем кузов донора (скорп или сиерра) - с кондиционером. 2. Вырезаем у него часть кузова куда монтируется пластмассовый блок с испарителем кондиционера, вентилятором нагнетания воздуха и клапаном перекрывания воздуха (Салон - забортный воздух). Выглядит вырезанная часть вот так:
  9. Користуємось безвізом або яка різниця скільки років твоєї Сієррі, якщо ти прямуєш на ній у Барселону??? Добрий день! На роботі виникла невеличка пауза, тож вирішили з дружиною подивитись Барсу, та все що можливо по дорозі до неї та назад. Підготовка до подорожі: поміняв оливу та фільтри салону. Машина виїжджала у справному стані – повернулась у справному стані. За 12-ть днів пробіг склав 5200 км. Буду розписувати все зі всіма фінансовими розкладами. І так день перший: Львів – Будапешт. Якось так повелось у нас у сім’ї, що виїхати з ранку не дивлячись на всі підготовки та плани – не вдається. Так сталось і зараз. Але якщо це подорож для відпочинку то Їхати потрібно не поспішаючи, с задоволенням. Хіба не так? )))) Отож виїхали майже по-обіді. Маршрут та опис, фото, традиційно під спойлером:
  10. А что за фторопластовые шайбы? Как выглядят? Где брать? З.Ы. Умирают ромашки действительно быстро, живут дольше на ровных дорогах, если есть ямы-горбы, долго не ходят..... Слышал, что вроде бы от 9-ки подрезают и вставляют, но реально живьем не видел...
  11. Добрий день! Минула зима, та зробив черговий повний оберт 100 тис км. показник на спідометрі (з серпня 2014). Тож триває підготовка авто до весняно-літнього періоду експлуатації. За зиму потекла ліва передня стійка (передні стійки були ще рідні). Зовсім закінчились сайлентблоки передніх двох ричагів. Також ліва шарова опора при діагностиці показала маленький продольний люфт. Шарові мінялись років 6-ть назад, сайлентблоки у серпні 2014. Заміна передніх стійок разом с відбійниками, пильниками та підшипниками, та передніх ричагів у зборі. Стійки, пильники, відбійники, підшипники:
  12. Nav12

    кардан сиерры

    Добрий день! Підскажить, хто знає (щось у гуглі не можу нарити) цікавить довжина кардана. Є два кардана. Один коротший, другий довший )))) Коротший підходить до Сиерри 2.0 OHC. А довгий (на 6 см довше)? І довша тільки передня його частина. До якої Сіерри підходить він? ДОНС? І, якщо є, потрібні точні розміри (довжина передньої частини) першого і другого варіанта. Дякую!
  13. Добрий день! В черговий раз з’їздили на відпочинок та всілякі екскурсії. Дуже люблю Закарпаття. Тож вирішив свій день народження відсвяткувати у Закарпатті. Так, як це бортжурнал, то про авто: до поїздки авто перебувало у справному стані, пробіг склав 790 км, після поїздки Сіерра повернулась у справному стані. День першій. Виїхали пізно, біля 14:00. Заїзжали ще у «Епіцентр» у Стрию, тож при під’їзді до Сколе, вирішили, що краще переночувати у най любому Славську, смачно повечеряти, а зранку продовжити подорож. Снігу у Славську не було. «Політехнік» не працює. Кажуть, що є сніг на «Захаре Беркуті», та «Тростяні», але лижного спорядження ми з дружиною не брали, тож і перевіряти не стали. Фото під спойлером.
  14. Ні. Після встановлення ксенону я був де кілька разів: Румунія, Болгарія, Польща, Туреччина, тепер Австрія, Чехія, Італія. Питань ніде не було. В принципі, при встановленні, я дотримався всіх вимог. Єдине, що наше законодавство забороняє це, але де в яких країнах - це дозволено, якщо дотримуватись вимог. P.S. Додам: влітку того року у мене згорів правий розпалювач (баласт), і на трасі Бургас - Софія мене зупинила Болгарська поліція. В Болгарії в день світло має бути ввімкнуте обов'язково. Поліція зауважила, що не горить права фара, що треба відремонтувати фару, але за ксенон не сказали а ні слова.
  15. Добрий день! По бюджету: В принципе, тут на любой вкус и карман)))) Но из обязательных платежей Цена бензина (средняя цена): - Польша 1.10 евро - Чехия 1.20 евро - Австря 1.30 евро - Италия 1.55 евро Необходимо учесть, что цена бензина плавно растет при подъезде к границе. Например в Австрии на границе с Италией цена бензина, практически "Итальянская". У меня на топливо ушло 60 литров 92 на WOG (скидка Прайд) - 1380 грн. Дальше заправлялся везде(Польша, Чехия, Австрия, Италия), в сумме - около 380 евро. Домой привез в баке "европейского" топлива ))))). Дорожные сборы: - Польша только на участке Краков - Катовице два раза по 10 злотых, и назад так же = 40 злотых = около 10 евро. - Чехия винъетка - пришлось покупать два раза(туда, обратно) - 25 евро - Австрия винъетка - так же туда и братно - 18 евро. - Италия - практически везде автобаны платные. При заезде на автобан автомат выдает карточку, которая вставляется в автомат при выезде с автобана. Он считает пройденый путь и "ошкуривает"))). По Италии, точно не помню, но пошло около 80 евро. Туда - назад. Итого обязятельных платежей: 560 евро. Далее, регестрируемся на booking.com - и ищем жилье на любой вкус и цвет и толщину кошелька. У меня на букинге 10% скидка. Если буджет не позволяет, то можно искать жилье подальше от центра и с обязательной бесплатной парковкой в отеле. В среднем необходимо расчитывать - 2-х местный номер около 30-50 евро за сутки.
×