Перейти к содержанию

drapieznik

Форд-клуб
  • Публикаций

    11 413
  • Зарегистрирован

  • Посещение

Информация о drapieznik

  • Звание
    ніхто
  • День рождения 22.07.1975

Дополнительно

  • Автомобиль
    Ford Sierra - rest in peace...
  • Страна
    Ukraine

Контакты

  • Сайт
    http://offtop.ru/dustyattic/

Информация

  • Пол
    Мужчина
  • Город
    Lviv
  • Интересы
    автоелектроніка

Посетители профиля

27 670 просмотров профиля
  1. 185 це тільки код блоку циліндрів, а REC стосується версії двигуна вцілому. Але для загального визначення, просто літражу - так, "185" достатньо. Але в нас є така особливість шо люди люблять експериментувати, й деколи (наприклад) можуть приліпити ГБЦ від одного об'єму, до блоку циліндрів іншого літражу..
  2. drapieznik

    Форд Сиерра. 1985. Это - не возраст!

    я недавно був ощасливлений на кільцевій біля Львова: до Брюхович їхав через Бірки - попри мою готовність знову проїзджати зону розбиту "бомбардуваннями" в Бірках, я натомість отримав дуже файний сюрприз в вигляді свіженько рівного асфальту - тепер завжди тата буду на його фазенду возити тудою, а не через Львів. Довше на 5 кілометрів, але швидше ,майже без світлофорів, з вітерцем.
  3. drapieznik

    Зажигание ESCII

    він підключений паралельно живленню котушки запалення - між масою та плюсом. Стосовно "приблудності" - людям властиво помилятися, але не варта їх в цьому переконувати..
  4. drapieznik

    Зажигание ESCII

    не совсем понятно: если мотор холодный, сначала идут прогревочные повышенные обороты, потом снижаются... тут вообще нет ничего проще.. провод коммутации (управления катушкой - зеленый (от модуля зажигания), идет на минус катушки (если катушка ваз-2108 - на клему К), +12 вольт от замка зажигания подаются на плюс катушки зажигания - черный провод ) тестером определить появляется ли на нем +12 вольт при включении зажигания - элементарно), - если катушка от ВАЗ-2108 - на клему Б (батарея).
  5. drapieznik

    Зажигание ESCII

    сообщение удалил, но содержание перенес в предыдущее. - В дальнейшем за оверпостинг будут санкции... исправленная схема от Толеранса (рабочая, проверенная): в модуле ESC II для 2.0 ОНС основной контакт подачи +12 вольт - это №8; 13й контакт - это вход временной подачи +12 вольт от реле "D", когда оно срабатывает, по команде из модуля при выключении зажигания. Все уже годами ранее обсуждалось по сему поводу. Некоторые составляющие системы ESC II (зажигания) для 2.0 ОНС Мк2:
  6. якшо вірити книжці власника сієрри (1990 рік випуску) то дані вказано ось тут (5.5л включно з масляним фільтром):
  7. на всіх ОНС двигунах, на лапі кріплення КПП блоку двигуна, в районі й з боку АКб, є виштамповано дво- тризначний код (REC, REF тощо) http://faq.ford77.ru/info/eng_nom.htm ось так й взнаєте точно вашу версію мотора. Ось ше приклад літератури по двигуні https://drive.google.com/open?id=1beLDpbFFBc7dIKiV4Y0A1ytD8O9w-XPK
  8. drapieznik

    Проблема показания ДПДЗ

    ищите, - либо через местный поиск либо через гугл - думаю за последние 10 лет такие темы были - в подразделах ремонт (здесь) или тюнинг
  9. приходится быть экстрасенсом, чтоб пробовать угадать какая у вас машина... Допустим, что речь об сиерре с мотором 1.8 ОНС. Вот к примеру книжка https://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=502168 - об размерах поршней и кольцах на страницах 33 и 34 книги. В интернете есть и другие издания с аналогичными данными.
  10. drapieznik

    Проблема показания ДПДЗ

    А сам датчик то родной, или что то приколхожено?.. Как вы прибор (тестер) подключаете?
  11. drapieznik

    Вопрос по октан-корректору.

    тут ви здається ще знали як і що називається - http://ford-club.ua/board/topic/70498-gibridnyy-modul-zazhiganiya-esc-h1-tipa-86gb-12a297-ab/?do=findComment&comment=1061096286 ? В цій темі на першій сторінці все є - й фотки для ідентифікації, й схема. Чи був інший (старіший) модуль ESC II для 1.8 ОНС? Так, й про це писалося в темах: http://ford-club.ua/board/topic/56200-ford-sierra-18-ohc/?page=1#entry1060170948 http://ford-club.ua/board/topic/46177-modul-zazhiganiya-motorcraft-esc-2/?page=8
  12. drapieznik

    Вопрос по октан-корректору.

    про вимикачі я не знаю - ніяких вимикачів бути не повинно; сам роз'єм й є органом комутації; а дроти повинні йти до блоку керування.
  13. drapieznik

    Вопрос по октан-корректору.

    може бути інше - німці могли в проводку не вставити дроти для октан-коригування.. Все перевіряється згідно схеми (інша тема, відома вам) - знаходяться контакти на модулі які згідно схеми дата толеранс повинні були йти на роз'єм октан-коригування й якшо в проводці дроти для цих терміналів не вставлені, їх можна було доштукувати.. Але який смисл? Колись заправок було менше аніж сьогодні, особливо якшо відправлятися десь в подорож (можливо німці передбачили шо в іншій країні, або криза з паливом тощо).. Колись могла виникнути проблема шо довелося заправитися 92м бо не було 95го.. А тепер-ка таке уявити радше трудно.. Тому, початковий кут запалення можна виставити (трамбльором) одразу оптимальним для того палива шо ви користуєтесь постійно й забути за октан-коригування. А якшо робити як слід- тобто шоб все було файно й гарно виглядало під капотом - то тра шукати проводку в доброму стані ,можливо її перебрати, а то й взагалі обновити (якшо робити грунтовно й на десятиліття..).. На мій погляд, сайри досягли віку при якому до них варта ставитись в двох варіантах дій: або машина реставрується для гаражного утримання й поїздок на вихідні й бережеться старанно, або машина просто підтримується в робочому стані для подальшої її деструкції на наших дорогах, з можливими ДТП (в яких може пропасти вся важка робота по її відновленню..).
  14. drapieznik

    Ford Sierra 1.6 L

    - шо, направду - ти дістав німецький Horch ?...
  15. drapieznik

    Вопрос по октан-корректору.

    ні, це не давач. В даній темі йшлося за роз'єм в проводці під капотом або в салоні (карбюратор на основі ESC II (ESC-H1) чи інжектор на основі EEC IV), замикання в якому одного з контактів (або двох нараз) на масу коригує кут запалення. Цей роз'єм йде від блоку керування запалення або вприском (карбюратор чи інжектор)
×