Перейти к содержанию
Ford Club Ukraine
rolik

Не заводиться на теплу. Яка причина? Проблема вирішена- форсунки! Відео.

Рекомендуемые сообщения

rolik   

Буває що на теплу з 5-7 разу заводиться, що може бути?

Вже декілька разів було що до 10 разів приходилось стартером крутнути аби завелася, на холодну стартує ніби нормально, свічки поставив нові! не в них проблема. Авто ніби 154 тис. км оригінального пробігу, не таке і старе . В чому може бути причина? 

Изменено пользователем rolik

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
fyodorm   

Или воздух гдето подхватывает или топливная. Диагностику топливной сделайте.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
rolik   

поняв, дякую, також думаю або тнвд або з насосом шось :(

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

 клапан который на ТНВД (бочонок) Сименс . У меня такое было. На холодную заводится нормально. с толкача тоже заводится. 1000% клапан ТНВД (после замены клапана меняй филтр) Удачи. Лучше меняй машину!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
rolik   
1 час назад, Владимир 4044 сказал:

 Лучше меняй машину!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

дякую!

серйозно чи пожартував?:)

скільки цей клапан коштує і чи він окремо новий продається? 

фільтра всі поміняні

 

воно? http://buscentr.com.ua/Ford-Connect-Reduktsionnyj-klapan-TNVD-Common-Rail_24179

Редукционный клапан ТНВД Common Rail (датчик, регулятор давления) Ford Connect 7701206905

Изменено пользователем rolik

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
fyodorm   

Да, это он.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
rolik   

так поняв вони нові не продаються?

б\в канешно кіт в мішку( 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
rolik   

Вже не вперше глюк проявився коли авто стоїть мордою вгору під невеликим ухилом 3-5%. 

Блін, сьогодні ледь не посадив акамулятор так не хотіла  заводитись коли тепла постояла під кутом вгору:(. Соляри пів бака.

І це вже пару разів було що не заводиться коли під кутом прогріта постоїть.

Завелась тільки тоді коли штовхнув на рівну площину , тоді десь з 3-4 разу завелася.

Таки той клапан чи може щось інше ?. 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
rolik   

можливо комусь буде корисним

Ford Transit Connect 1.8 TDCi, LWB 110л.c.  Бортжурнал  Замена клапана ТНВД или клапан высокого давления (регулятор давления)

https://www.drive2.ru/l/8972567/

знайшов в неті шо воно таке, реальна причина поки не встановлена, всі розводять руками кого в місті в нас запитував , на сто ніяких помилок комп не показує,  схоже на датчик тиску про який писали вище, не хочеться лоханутись на 100 у.е. якщо то не він :lol:, але 90% все вказує що то він 

 

http://www.commonrail.ru/tech/tech_05.php

PCV_valve_small.gif

Изменено пользователем rolik

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
rolik   

З"явилась закономірність як саме глюк проявляється. На холодну заводиться в 90% випадків нормально, коли десь постоїть більше 10 хв після зупинки двигуна  (відповідно двигун ще теплий) то не хоче заводитись, треба крутити стартером декілька разів по 5-10 сек, тоді після сумарної прокрутки  стартером 20-30 сек авто заводиться завжди.  Клапан вже в дорозі, замовив новий, 1700 грн "всього" :( . Сподіваюсь причина в ньому, після заміни старого буде видно вже точно чи  вньому причина була, так точно сказати важко поки.

Изменено пользователем rolik

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
rolik   

Поставили новий клапан, підійшов, але проблема лишилась (.

Лишається тнвд тоді ...

Порадили ще форсунки перевірити 

Изменено пользователем rolik

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
В 06.12.2016 at 15:39, rolik сказал:

Поставили новий клапан, підійшов, але проблема лишилась (.

Лишається тнвд тоді ...

Порадили ще форсунки перевірити 

а система герметична, воздух ніде не смокче? можливо поки холодна, якийсь шланг плотно сидить, як нагріється, шланг розшириться і смокче воздух. В мене схожа фігня була на попередній машині (хоча і слідів бензину не було щоб десь видавлювало), правда це був ваз 2109))) але як то кажуть хто розібрався з жигулем розбереться і зі всім)). 

Изменено пользователем Andrey M.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
rolik   

також варіант, дякую, але як на мене то синдром такий що найгірше глючить коли двигун ледь теплий і постояв пару хвилин після того як трохи поробив, на гарячу заводиться добре і в мороз добре, а коли чуть нагрітий то дуже фііігово , як на мене то таке враження що десь соляра тікає назад бо при глюкові треба довго крутити стертером і завжди приблизно через однаковий час маслання стартером починає заводитись 

сьогодні був ще тут в одних відомих майстрів , то вранці перед тим як до них їхати два рази заводив теплу і два рази глючило- треба було хвилину стартером крутити щоб завелася, а вони коли діагностували то в них нормально заводилась!!!! ппц нах)

компа підключали показало ось таке ошибки P0069:, сказали це не може впливати, і сказали шо з форсунками походу все добре хоч і окремо кожну не перевіряли 

потім ще один нюанс, : поливав холодною водою ТНВД аби перевірити чи це не з ним повязано, ніфіга не змінилось, ТНВД швидше за все не при чому тут, хоча там ще крім клапана високо тиску на ТНВД є маленький клапан  низького здається , то хотів би ще вкрутити іншого аби його перевірити

Описание ошибки P0069:

Generic (Общее для всех автопроизводителей):

Manifold Absolute Pressure - Barometric Pressure Correlation (Датчик абсолютного давления во впускном коллекторе / датчик атмосферного давления - корреляция )
шукаємо далі... проблема лишається :huh::D
якщо в когось є конкретні думки то все вислухаю 
Изменено пользователем rolik

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
rolik   

Зробили профілактику стартеру, був окислений, замінили якісь там втулочки, він став крутити резвіше але глюк залишився :(.

Авто стояло чуть під кутом до низу і т-ра двигуна була біля 50 град, (після стоянки 5 хв. ) , ледь завівся, думав акум вже сяде, врятувало що силький акум а простий сів би давно, майже 5 хв. спроб завести і таки завелася. 

Ітак проблема зі стартером і редукційним клапаном відпадає, причин стає менше :). Пошук глюка продовжується.

 

Ще є така штука як датчик абсолютного тиску, буду його дивитися.

Ідемо далі... 

Изменено пользователем rolik

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
-stepan-   

У простого дизеля - такие симптомы при износе плунжерной пары в топливной, диагностируется так, на теплую топливную льем холодной водой и заводим, если помогло, то топливную в ремонт или под замену. Если только когда носом вверх стоит, то где-то сосет воздух. Если форсунки изношенны то может и через них. Заводится и ехать на изношенных форсунках авто будет, только дымок может быть и расход больше. Если так ездить, то что-то прогорит, вплоть до поршней, ибо топливо не распыляется, а капает..

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
rolik   

В авто пробіг менше 160 тис. , залізо саме не убите ніби,  лив холодну воду на тнвд, не допомогло . Тобто відпадає цей варіант.

Форсунки також ніби в нормі, росхід нормальний, двигун працює ідеально, не глохне. Тут все зводиться до запчастин які відповідають тільки за пуск двигуна. Хочу до електриків поїхати перевірити таке ще "датчик абсолютного тиску ".

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
rolik   

перевірили форсунки, сказали ніби одна глючить, буду або б\в брати або відновлювати стару, плюс згоріли дві свічки накалу (не пойму як , бо місяць назад нові Іскру поставив тільки!)

може комусь стане в нагоді...  Проверка на слив форсунок Siemens или Continental

 

Изменено пользователем rolik

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

А форсунки перевіряли так як на відео?

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Да і як там датчик абсолютного тиску?

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
rolik   

не бачив як перевіряли бо машину лишав а робили її тоді коли в майстрів час зявився 

причина скоріше за все не в датчиках, датчики ніякі не перевіряли, швидше за все форсунка була причиною, ремонт триває, побачимо чи вона чи ні ))

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
В 18.12.2016 at 16:03, rolik сказал:

не бачив як перевіряли бо машину лишав а робили її тоді коли в майстрів час зявився 

причина скоріше за все не в датчиках, датчики ніякі не перевіряли, швидше за все форсунка була причиною, ремонт триває, побачимо чи вона чи ні ))

І як успіхи? знайшли причину?

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
rolik   

90% що ТНВД, плунжерна пара, створю ще одну тему на цю тему) 

форсунки в нормі, перевірили, клапан новий поставили і глюк лишився

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
rolik   

форсунки ніфіга не в нормі :huh:

в нас не перевірили їх нормально або мене розвели просто

вже писав в одній з тем, відсилав на Херсон їх, там зремонтували і стала нормально заводитись

лишилось тільки зі штуцерами на обратку розібратись бо там все на соплях( 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
rolik   

Ітак, закінчилась моя історія тривалістю в РІК з тим шо машина не хотіла заводитись на гарячу!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  АААААААААААААААААААААА))))
Щойно з ремонта! 
Лила одна форсунка в обратку.
Як рішили? 
В нас в Клевані ремонтують форси , але не всі ( CDI, CDTI ) на вантажівки також, але прості ні. 
Кароч був в електрика вранці, подивились по всіх форсунках параметри, одна конкретно тупила, показувала в мінус.
Всі параметри інші в нормі (клапан високого тиску, ТНВД) .
Дзвоню до майстра , питаю чи можна підїхати, за дві години я в нього (20 км від Рівного, але їм можна і присилати) , якщо комусь треба буде то пишіть в лічку, дам їхній тел. 
Приїхав, зняли форси всі, бо сказали що може бути не та що комп показав і навіть не одна. Через год сказали що всетаки та що комп показав (4-та) .
Питання чи замінити то шо в ній глючить , шось там пєзо.... кажу ну замініть, ціна питання буде все з монтажем 3 тис. грн плюс гарантія шо якщо що то повертають і там дотягнуть якщо десь сочиться соляра буде, і гарантія того що вона стане адекватно працювати. Ще через годину форси на місці, стару віддали назад з коцнутою частиною.
Завожу машину, і двигун шепче, диму чорного абсолютно нема, до того диміло бо згорало не так як мало, тяга ледь торкаєшся педаль і нос піднімає  при прискоренні :roll:   :) .
 Кароч проїхав я в різних режимах ,машина летить, на гарячу стартує з чверть оберта (навіть не з пів ! :)). Росхід по трасі 4,1 л на 100 км (1,8 CDTI) .


Ура! А реально думав шо х...ове авто, а виявляється такі "специ" на деяких СТО  і такі працівникі в офіціалів працюють!
МОжливо комусь ця інфа стане в нагоді, не завжди ТНВД або датчики чи клапани винні в тому що гаряча не хоче заводитись .

Можливо навіть через це і сажевий забивався , бо валило багато сажі з вихлопа, можливо через форси і сажевий з катіком накрились раніше ніж могли б ще послужити. Отакі от справи. Але зараз вихлоп на пряму ,сажевий вирізаний з катал., прошито на ЄВРО-2, обороти тепер ідеально рівно, бо коли глючила форсунка то і оберти не стабільні були.

Изменено пользователем rolik

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
rolik   

Відео про те як ішов до такого фіналу :D

https://www.youtube.com/watch?time_continue=23&v=5oLKWqufPLE

 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти

×