SS-Tuning.com

Чіп-тюнінг від WOLF Racing - тепер офіційно в Україні

18 сообщений в этой теме

Відтепер компанія SS-Tuning в партнерстві з WOLF Racing пропонує усім власникам автомобілів Ford в Україні якісний чіп-тюнінг від провідного німецького тюнінг-ательє WOLF Racing.

 

Мотто компанії WOLF Racing - “Power for the People!” і її більш як 30-ти річний досвід є яскравим підтвердженням цьому.

 

Після тривалих перемовин щодо деталей партнерства SS-Tuning та WOLF Racing, ми дійшли згоди щодо лояльного для українського ринку ціноутворення на послугу з перепрограмування блоку управління двигуном. (500 євро на будь-яку прошивку, порівняно з ціною у 800-1000 євро в німеччині)

Всі програми з перепрошивки двигунів розроблені та протестовані експертами з WOLF RacingГрафіки по усіх прошивках є і скоро будуть виставлені окремим архівом.
Список авто та доступних для них прошивок можна переглянути тут:

chip2.jpg original_330c2901eab14ea654412c4b933d0be

WOLF Racing мають багаторічний досвід в автоспорті та тюнінгу Фордів.
WOLF офіційно співпрацює з Ford Motor Company при розробках нових та тюнінгу існуючих моделей Форд.

Одним з найвідоміших проектів WOLF Racing є Focus RS mk2, перероблений до повнопривідної версії з потужністю в 512 к.с.!
На даний момент компанія WOLF Racing консультує Ford стосовно його нової повнопривідної версії Focus RS mk3 на 350к.с. з двигуном 2,3 EcoBoost!

Найбільш потенційним мотором для українського ринку зараз є 1,0 літровий Екобуст, який встановлюється на майже увесь модельний ряд Ford.
Фахівці WOLF Racing змогли отримати 150 к.с. з даного двигуна незалежно від його заводської форсованості в 100 чи 125 к.с.!

Зовсім скоро на нашому каналі youtube ми виставимо порівняльні заїзди стокових та чіпованих нами в україні Фокусів 1,0 EcoBoost!

 

wolf%20cars2.jpg

 

Слідкуйте за оновленнями на нашому сайті, та задавайте свої запитання тут, на мейл info@ss-tuning.com, або за телефонами вказаними в контактах.

Компанія SS-Tuning є ексклюзивним представником компанії WOLF Racing в Україні!

До замовлення доступна вся продукція з сайту www.wolf-racing.de!

 

Изменено пользователем SS-Tuning.com

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

В додатку знаходиться графік для Ford Fiesta 1,0 EcoBoost.
Цей двигун зараз встановлюється на більшість моделей легкових авто Форд.

Незалежно від заводської форсованості в 100 чи 125к.с., після перепрограмування двигун 1,0 EcoBoost видає вражаючі 150+ к.с. та 227 Нм.
 

Fiesta 1.0 Ecoboost 150 PS.pdf

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Тут каждый второй боится что стоковый экобуст не более 100 тыщ проживёт, а вы предлагаете его в полтора раза раздуть? И слететь с гарантии? Да и коробка со сцеплением не расчитаны на такие нагрузки

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Тут каждый второй боится что стоковый экобуст не более 100 тыщ проживёт, а вы предлагаете его в полтора раза раздуть? И слететь с гарантии? Да и коробка со сцеплением не расчитаны на такие нагрузки

Як кажуть: - Вовка боятися - в ліс не ходити))

Моторчик Екобуст 1,0 насправді дуже надійний двигун, в якому закладений значний запас міцності. Це підтверджує і заводська версія Фієсти Black edition з 140к.с., і Формула Форд, де з того ж 1,0 двигуна спокійно витягли 197к.с..

Плюс як гарантія це сотні і тисячі прошитих Екобустів в Європі де цю прошивку відтестували і перевірили часом. 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Я лично переписывался с Wolf-Racing. Потому что частенько езжу в Швейцарию через Германию. И планировал к ним заехать. Так вот насчет 150 л.с. вы уточняйте людям, что эта прошивка затачивалась для машин под кольцо. И вообще кол-во лошадей обсуждается на wolf-racing индивидуально по потребностям человека. Если речь идет о стоковом городском авто, то сам же вольф райсинг не советовал чиповать больше 120 л.с., т.к. при 150 л.с. ресурс двигателя значительно падает. Дальше, что бы работать в таком ключе, как вы говорите "возврат денег непердбаченый", вам как минимум нужно заработать авторитет на украинском рынке. Сотрудничество с wolf-racing может написать каждый, также как и у Dynatec (когда лично пообщался, оказалось что люди просто льют прошивки и все, ни стенда, ни индивидуального подхода у ни нет и гарантий нет) Приезжая же в Германию мы получаем годовую гарантию на двигатель, индивидуальный подход и стенд, что немаловажно. Так вот, если вы хотите что бы вас начали уважать, сначала надо это уважение заработать. И не возврат денег в первые пару недель, это явно не ваш плюс (я уже не говорю про то, что именем знаменитой конторы может прикрываться повторюсь кто угодно)

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Я лично переписывался с Wolf-Racing. ...

 

Не знаємо з яким Вульфом ви спілкувались, але WOLF Racing пропонує для Форд тільки готові та перевірені прошивки. 

Всі вони представлені в них на сайті. Індивідуальне перепрограмування двигуна може бути потрібно лише при глибшому тюнінгу мотору (заміни турбіни, форсунок, і т.ін.) цю процедуру WOLF проводить тільки на власному СТО, демонтуючи двигун для тестування на своєму стенді для моторів. 

Прошивка 1.0 EcoBoost на 150к.с. від WOLF є оптимальною та збалансованою для щоденної їзди.

PumaSpeed пропонує радикальніший чіп до 167к.с.

Для більшої форсованості вже необхідні серйозніші втручання в будову двигуна

 

Ми єдиний офіційний представник “Wolf Racing Neuenstein GmbH & Co. KG” в Україні і не приховуємо, що просто льємо їхні прошивки (ми цим пишаємось). Перевірити інформацію дуже просто - зателефонувати, або написати на  Wolf Racing. 

Ми даруємо унікальну можливість всім бажаючим зробити чіп за ціною нижчою в 2 рази від ціни в Німеччині (http://www.wolf-racing.de/produktprogramm-ford_focus_2011-leistungssteigerung.html ) 

 

Цьогоріч, на Essen Motor Show, ми будемо стояти разом з WOLF на їхньому стенді з 5 по 7 грудня, тож приїздіть і переконайтеся, що наше партнерство, це не пусті слова.

Усе, що пропонує і гарантує Wolf в Німеччині, пропонується і гарантується в Україні. 

Ми не можемо завоювати більшої довіри і якості тюнінгу ніж Wolf, ми просто будемо тримати рівень компанії WOLF Racing в україні і виправдати довіру Uwe Wolf, який довірився нам і дозволив використовувати їхнє ім'я та прошивки в Україні

Изменено пользователем SS-Tuning.com

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

А ось і обіцяне відео з Ролл-оном:

Перше авто - Фокус універсал - Сток 100 к.с - комплектація Тренд, зимова гума на стандартних 16" дисках, майже порожній бак + оператор + водій.
Друге авто - Фокус універсал - комплектація Тренд, з чіп-тюнінгом від WOLF Racing до 150к.с., зимова гума на 18" BBS SR, повний бак + водій. З додаткових модифікацій - замінений глушник та зроблена розводка на 2 труби

 

1) Roll-on (40-160) Stock 1.0 Ford EcoBoost 100 bhp vs WOLF chip-tuned 150 bhp Focus Wagon

2) Roll-on (60-170) Stock 1.0 Ford EcoBoost 100 bhp vs WOLF chip-tuned 150 bhp Focus Wagon

 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

А кто-нибудь чиповал уже 1,6tdci на Мондео? Насколько там ощутим прирост мощности?

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

А кто-нибудь чиповал уже 1,6tdci на Мондео? Насколько там ощутим прирост мощности?

 

1,6 Tdci наразі не чіпували.

Робили чіп на 1,6Т бензиновому Мондео з 160 до 192к.с. +62Нм

Різниця очевидна, клієнт задоволений!)

По дизельних двигунах на Kuga 2,0 163к.с. PowerShift +33к.с. +70Нм - клієнт був в захопленні, казав що машина немов ожила, перемикання передач стали без затупів і тяги додалось на всьому діапазоні оборотів.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Какие у вас преимущества по сравнению с конкурентами? Чем вы можете привлечь клиента с форд-клуба? Цена однозначно не ваш конек. Morandi вот предлагает первым кто прочипует литровый двигатель с форума хорошую скидку. Dynatek готов это сделать где-то за 300$. Плюс не одна из компаний не берет на себя ответственность разгонять двигатель больше чем на 140 л.с. , а так как правило еще меньше 120-130 л.с.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Ми пропонуємо Вам якісний європейський продукт від компанії, яка з 70-х років займається тюнінгом Фордів, бере активну участь в автоспорті,

автомобілі якої перемагали в багатьох порівняльних тестах ( Ford Focus RS 400, Focus RS AWD) проведених провідними міжнародними виданнями.

В Україні Ви сплачуєте 500евро в той час, як ціна в Німеччині складає 995 евро.

Вирішувати Вам!

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

В додатку знаходиться графік для Ford Fiesta 1,0 EcoBoost.

Цей двигун зараз встановлюється на більшість моделей легкових авто Форд.

Незалежно від заводської форсованості в 100 чи 125к.с., після перепрограмування двигун 1,0 EcoBoost видає вражаючі 150+ к.с. та 227 Нм.

 

 

 

Добрый вечер. Когда можно к Вам заехать и протестировать свой мондео-4 2013г.выпуска (2.0 tdci). Хочу его слегка взбодрить

 

С ув.Игорь (050-422-66-56)  

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Ми пропонуємо Вам якісний європейський продукт від компанії, яка з 70-х років займається тюнінгом Фордів, бере активну участь в автоспорті,

автомобілі якої перемагали в багатьох порівняльних тестах ( Ford Focus RS 400, Focus RS AWD) проведених провідними міжнародними виданнями.

В Україні Ви сплачуєте 500евро в той час, як ціна в Німеччині складає 995 евро.

Вирішувати Вам!

 

 

Добрый вечер. Когда можно к Вам заехать и протестировать свой мондео-4 2013г.выпуска (2.0 tdci). Хочу его слегка взбодрить

 

С ув.Игорь (050-422-66-56)  

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Добрий день!

В залежності від того, який варіант двигуна на Вашому авто (140 чи 163 к.с.) після чіпу матимете 168 PS і  390 NM, або 196 PS і 410 NM.

http://www.wolf-racing.de/produktprogramm-ford_mondeo_2007-leistungssteigerung.html

Всі деталі можемо обговорити по телефону.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Вот человек мне писал, что после чипа выдавило прокладку головы. После вашего чипа сколько дует турбина?

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Добрый день.

Как меняется момент и его график на 1,6 экобуст 182 ЛС (КУГА MK2) после чипа?

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Привет! Что посоветуете для настройки Ford 1.6 CVH портованная голова, вал Schrick 280 градусов.

Можно этот мозг настроить, или что-то стороннее покупать? Какой бюджет (свой/сторонний)?

Спасибо.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
Гость
Вы не авторизованы. Если у вас есть аккаунт, пожалуйста, войдите.
Ответить в тему...

×   Вы вставили отформатированное содержимое.   Удалить форматирование

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

Загрузка...