Перейти к содержанию
Ford Club Ukraine

Nav12

Пользователи
  • Публикаций

    49
  • Зарегистрирован

  • Посещение

Информация о Nav12

  • Звание
    Новичок
  • День рождения 10.01.1970

Дополнительно

  • Автомобиль
    Ford Sierra 2.0i OHC N4B
  • Страна
    Ukraine

Информация

  • Пол
    Мужчина
  • Город
    UKLL
  1. Добрий день! В черговий раз з’їздили на відпочинок та всілякі екскурсії. Дуже люблю Закарпаття. Тож вирішив свій день народження відсвяткувати у Закарпатті. Так, як це бортжурнал, то про авто: до поїздки авто перебувало у справному стані, пробіг склав 790 км, після поїздки Сіерра повернулась у справному стані. День першій. Виїхали пізно, біля 14:00. Заїзжали ще у «Епіцентр» у Стрию, тож при під’їзді до Сколе, вирішили, що краще переночувати у най любому Славську, смачно повечеряти, а зранку продовжити подорож. Снігу у Славську не було. «Політехнік» не працює. Кажуть, що є сніг на «Захаре Беркуті», та «Тростяні», але лижного спорядження ми з дружиною не брали, тож і перевіряти не стали. Фото під спойлером.
  2. Ні. Після встановлення ксенону я був де кілька разів: Румунія, Болгарія, Польща, Туреччина, тепер Австрія, Чехія, Італія. Питань ніде не було. В принципі, при встановленні, я дотримався всіх вимог. Єдине, що наше законодавство забороняє це, але де в яких країнах - це дозволено, якщо дотримуватись вимог. P.S. Додам: влітку того року у мене згорів правий розпалювач (баласт), і на трасі Бургас - Софія мене зупинила Болгарська поліція. В Болгарії в день світло має бути ввімкнуте обов'язково. Поліція зауважила, що не горить права фара, що треба відремонтувати фару, але за ксенон не сказали а ні слова.
  3. Добрий день! По бюджету: В принципе, тут на любой вкус и карман)))) Но из обязательных платежей Цена бензина (средняя цена): - Польша 1.10 евро - Чехия 1.20 евро - Австря 1.30 евро - Италия 1.55 евро Необходимо учесть, что цена бензина плавно растет при подъезде к границе. Например в Австрии на границе с Италией цена бензина, практически "Итальянская". У меня на топливо ушло 60 литров 92 на WOG (скидка Прайд) - 1380 грн. Дальше заправлялся везде(Польша, Чехия, Австрия, Италия), в сумме - около 380 евро. Домой привез в баке "европейского" топлива ))))). Дорожные сборы: - Польша только на участке Краков - Катовице два раза по 10 злотых, и назад так же = 40 злотых = около 10 евро. - Чехия винъетка - пришлось покупать два раза(туда, обратно) - 25 евро - Австрия винъетка - так же туда и братно - 18 евро. - Италия - практически везде автобаны платные. При заезде на автобан автомат выдает карточку, которая вставляется в автомат при выезде с автобана. Он считает пройденый путь и "ошкуривает"))). По Италии, точно не помню, но пошло около 80 евро. Туда - назад. Итого обязятельных платежей: 560 евро. Далее, регестрируемся на booking.com - и ищем жилье на любой вкус и цвет и толщину кошелька. У меня на букинге 10% скидка. Если буджет не позволяет, то можно искать жилье подальше от центра и с обязательной бесплатной парковкой в отеле. В среднем необходимо расчитывать - 2-х местный номер около 30-50 евро за сутки.
  4. Доброго дня всім! Дякую! Італійські канікули або 4300 км по Європі. Так сталось, що літо «пропахав» як віл… З відпочинком цього року влітку не вийшло, то вирішили виправити це непорозуміння зараз. Дружина не була в Італії і це було теж непорозуміння. Підготовка до подорожі: Сіерра перебувала у справному стані, єдине – ресурсу масла лишалось тільки 1000 км. Тож поміняв олію – залив XADO – 10W-40 SL/CF + два шприца ревітілізанта, та ще «приснув» у кондиціонер хладогена R12. Після поїздки: машина повернулась у справному стані, пробіг за 12-ть днів 4300 км, з серпня 2014 (після реінкарнації) – 93 000 км. День першій: виїжджали у неділю. Стали гонорово, у 5-й ранку. Кава, плани, ….. кава передчуття подорожі …… кава…… кава….. – виїхали у 10-й ранку )))))))). Перед Шегінями залився бензіном «до відригу», на WOG. Шегині порадували – у неділю простояли у чергах всього хвилин 40.. !)))) І ось, котимо по польському автобану. Дорога супер. Краєвиди – прекрасні. Польща дуже чиста країна. Всюди відчувається праця. До Кракова – дорога безкоштовна. З Кракова до Катовіце заплатили у двох пунктах по 10 злотих. Перед Чеським кордоном, на заправці купили Чеську віньєтку та дозаправив бензин на 100 злотих. Чехія – порівняно з Польщею – дорогі гірше. Автобан – це бетонні плити, місцями на стиках нерівна дорога. Загальний вигляд з вікна – бардака більше, ніж у Польщі, який кидається у око. Сонце почало сідати тоді, коли мі під’їжджали до Брно. Зупинився на заправці, швиденько знайшов апартаменти у центрі Брно на букінгу, і поїхали на ночувати. Парковка – внутрішній дворик дому, де були розміщенні апартаменти. За першій день – 672 км. День другій. Перегін Брно – Венеція. Встали з ранку, попили кави – і вирушили далі. Австрія – дороги супер, дуже красива країна. Переїхали Альпи – види надзвичайно гарні (але наші Карпати – кращі! )))) ). В Венецію приїхали ще по світлому. Заздалегідь готель бронювати не стали – і то була велика помилка. У ВЕЛИЧЕЗНОМУ торгівельному центрі був безкоштовний інтернет. Точніше була назва. Ок. Знайшов мережу wi-fi Vodafone. Купив за 3 євро годину інтернету з банківської картки – і….. мені ії не дали! )))) Пішов сваритись у Vodafon. Хлопчина розмовляв англійською, вислухав і підключив мене до внутрішнього WI-FI. Зняли готель, дуже смачно повечеряли. У готелі була своя піч на дровах. Ну дуже смачно ))))) Дорогі – гарні. Але північ Італії після спуску з гір має вигляд невеликого бардака. Другій день – 734 км.
  5. Доброго дня всім! Сьогодні Сіерра отримала подарунок - стокове кріплення компресора кондиціонера. Номер запчастини 85BR-19N586-A. Кронштейн був знайдений у ........ Аргентині. Також була знайдена ЛЮДИНА, яка зголосилась придбати на свою адресу запчастину, та переслати ії мені. Дуже дякую за ДОПОМОГУ цій людині! Фінал - кріплення надійшло мені, сьогодні було встановлено. Фото:
  6. Підніму питання ще раз..... Розшукую (номер запчастини - 85BR-19N586-A):
  7. Я так собі подумав, що напевно, літа не буде, якщо до літа машину не підготувати )))))
  8. Пройшло 2,5 років після останньої заміни гальмівної рідини. Ще потроху став підтикати задній правий гальмівний циліндр, десь грам 20 за два тижня.... Закінчувались передні гальмівні колодки, задні теж. Було також прийняте рішенні замінити головний циліндрб бо йому років.... )))) Куплено та замінено: - Головний ціліндр - Передні диски (з вентиляцією) - Передні гальмівні колодки - всі гумки на передних суппортах - задні гальмівні ціліндри - задні тормозні колодки - задні барабани - також всі "солдатики" та пружинки на задньої частині гальмівної системи Все було куплено фірми "LPR" Також замінена гальмівна рідина на "ХАДО". Крім гальмівної системи - замінени пильники пів-вісей (вони були куплени восени, але встановив тільки зараз) Фото звіт:
  9. Ищу кронштейн насоса ГУР, для ОНС, со стороны масляного фильтра, как на фото
  10. Добрий день! Зимою поприходили посилки з Алиекспресу, тож тюнінг або колгосп (як кому завгодно))) ) - продовжується! ))) 1. Встановив денні ходові вогні, протитуманки у бампер - разом з "ангельскіми очками". Алгоритм праці ДХВ наступний: - при запуску двигуна, при включенні генератора та підвищення напруги 13.5 в або вище - вони включаються. - при включенні габаритів - яскравість приглушується на 50% - при виключенні двигуна (напруга падає нижче 13,5 В) - після 10 сек - вони гаснуть. 2. Протитуманки: - при включенні габаритів - включаються тільки "ангельські очки". - лінзи (на світлодіоді) - включаються за допомогою штатного перемикача. Фото - під спойлером. (машина брудна, вибачаюсь...)
  11. Печка плохо греет.

    Та не в нижньому положенні має бути регулятор. А не доходячи до нижнього положення приблизно на третину, НА СТРІЛОЧЦІ. Строго на стрілочці. Ось на цій стрілочці
  12. Клапан холостого хода

    Добрый день! Подскажите, кто знает, какова сила тока подаваемая на клапан, и может ли поплавится провода при КЗ, например в разъеме клапана. Как бы должен сгореть диод, но если предположить, что диод сгорел на "пробой", то может ли поплавится провода, подходящие к клапану или соединительный разъем клапана?
×