Перейти к содержанию
Ford Club Ukraine

rolik

Пользователи
  • Публикаций

    115
  • Зарегистрирован

  • Посещение

Информация о rolik

  • Звание
    Супер-писатель

Дополнительно

  • Автомобиль
    коннект 66 квт, 1,8л
  • Страна
    Україна

Информация

  • Пол
    Мужчина
  • Город
    Рівне
  1. двигун як новий тепер:) халепа це коли немає хороших спеціалістів, а якщо знаєш що профі зробили і гарантію якусь дали то треба радіти цьому, бо далеко не в кожному регіоні є нормальні спєци ще, я б в нас і дорожче платив аби робили нормально, а форди дехто взагалі не хоче робити та ціни на роботу я єпу зараз, ніби літак ремонтують, форсунки недавно зняти+поставити 50 у.е. взяли оО там на конекті одну обратку тільки чого коштує поставити, хто ставив той знає, я б тільки за її встановлення брав би ще 50 у.е. )))
  2. Зліпив всі фото в одне відео і опис добавив. https://www.youtube.com/watch?v=aT8PVH-yKmw
  3. а , не встиг, немазашо )) fyodorm може забере, він ремонтами займається, може знадобляться , і так допомагає тут порадами
  4. в мене після ремонтів лишились нові мідні кільця які під форсунки кидаються, брав по 30 чи 40 грн\шт, сподіваюсь не знадобляться мені вже то валяються, можу подарувати якщо тобі треба будуть вишлю НП або Делівері
  5. Ага!). Але добавлю, що все це вийшло порішати завдяки цим порадам які тут отримав. Ну і іншим свій досвід передам, це ж також плюс . На своїх помилках ефективніше процес навчання проходить . Мене тут в нас з самого початку заплутали цими регенераціями, електрикі просто косять бабло бл... , нічого не сказали про те що там вже ж..па і треба вирізати все нафіг, трохи поїздив і знову до них , клієнт, бо якби відразу сажевий вирізали то в них прибутки були б менші. Лампочку не вимикали, був біля авто коли прошивали. Нічого виймати не хочу, ну його нах там щось чіпати, їздить то нехай їздить, працює поки адекватно.
  6. фото нижче де шматки , каталізатор на вході , отвори практично повністю забиті, і це при тому що після нього на вихлоп ще чекає забитий сажевий в сажевому дірки більші то не так жостко засмальцьовано
  7. ще фото менше біля двигуна то каталізатор
  8. Була випиляна на швидкоруч більш товста заглушка (2 мм, з пластини, продаються в метизах) . Демонтовані сажевий з каталізатором купили хлопці що варять глушники, спочатку кривили носом, але побачили що я не зовсім лох, подзвонили скупщику, продиктували код (на каталізаторі) і запропонували 50 у.е. Все було акуратно позбиране після демонтажа. Можна було і самому продати дорожче, не знав як цей процес проходить, обов"язково треба глянути маркування на каталізаторі, тоді по цьому номеру скупщики скажуть скільки за нього можна взяти, це може бути і 80 і 100 і більше у.е.! Перший блін завжди так. Звук не змінився , тяга стала знаааачно краще! Вчіться на моїх помилках, промивкі ніфіга не допоможуть бо і каталізатор забитий може бути а його не помиєш та і властивості швидше за все будуть втрачені . Вихлоп почав смердіти так як іде на пряму, з сажевим такого не було, зауважав таки цю технологію, але якби воно не глючило ще так і не заважало роботі двигуна. Двигун почав крутити без гальмувань, як на педаль тиснеш так і оберти ростуть. Росхід не збільшився здається, ще перевірю точніше. Прошивка 200 у.е. з гарантією , що якщо що то будуть вирішувати. Поки все норм, пробіг невеликий після демонтажа , датчики всі лишились на місцях, знизу з ями не побачиш що там вже не євро 5 :). На фото процес демонтажа. Якщо є якісь питання то на все відповім.
  9. Ітак все вирізано, перепрошито, тепер євро2 . Є фото. Пізніше зроблю фотозвіт ;).
  10. та тут однозначно, я і так в бабло попав, на вітер викинув стільки з промивкою і тими регенераціями, і ще й тут 200 у.е. , буде в них ця перепрошивка на гарантії
  11. +1, хоч як це не дивно може звучати ти ж не знаєш що б могло статися якби ти поїхав в той день, можливо це тебе від чогось гіршого вберегло, бо це дуже мала імовірність щоб така поломка і просто так трапилася ти уяви ще як тобі повезло що це не трапилося за 500 км від дому в полі вночі в -20 і з хуртовиною , так що маєш радіти що ще так я також з авто зараз "граюся" , тільки купив недавно, але найкраще змиритися з тим що є, значить так мало статися , зробити висновки і іти далі, аби здоров"я було, гроши заробляться По темі: я б також капіталку зробив, поставив би по максимуму нові якісні запчастини (якщо вибір є), і знав би що воно ще поїздить, у всякому разі в тому що поставиш нове то будеш впевненний що там все надійно
  12. знайшов того хто перепрошиє, всеодно ціна 200 у.е., але тіпок ніби досить добре розбирається в тому що робить.За сажевий ще на глушник-сервісі сказали що може пару грн повернуть за нього якщо він жививй). З понеділка перепрошивають, ставлю заглушку на клапан і вирізаю сажевий. Результат відпишу потім.
  13. Побачив. Ще чув що каталізатор можна здати за бабло :).
×