Перейти к содержанию
Ford Club Ukraine

rolik

Пользователи
  • Публикаций

    127
  • Зарегистрирован

  • Посещение

Информация о rolik

  • Звание
    Супер-писатель

Дополнительно

  • Автомобиль
    коннект 66 квт, 1,8л
  • Страна
    Україна

Информация

  • Пол
    Мужчина
  • Город
    Рівне
  1. Відео про те як ішов до такого фіналу https://www.youtube.com/watch?time_continue=23&v=5oLKWqufPLE
  2. Кароч заїхав на детальну діагностику, а помилку видалив попередній "компютерщік" ). Ну суть не в тому, перевірили все, турбіна адекватно працює . Інші параметри в нормі, але при газуванні коптило чорним димом! Дуже коптило чомусь, я думав для дізеля це нормально без сажевого. Потім почали дивитись на роботу форсунок, бо гаряча фігово заводилась. Після ремонту форсунки, машину прогнав і протестив, дав на трасі їй в різних режимах на різних обертах, все нормально. До чого форсунки ? Читаємо нижче. Тут все детально описав, щоб не повторюватись.... ,
  3. Ітак, закінчилась моя історія тривалістю в РІК з тим шо машина не хотіла заводитись на гарячу!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! АААААААААААААААААААААА)))) Щойно з ремонта! Лила одна форсунка в обратку. Як рішили? В нас в Клевані ремонтують форси , але не всі ( CDI, CDTI ) на вантажівки також, але прості ні. Кароч був в електрика вранці, подивились по всіх форсунках параметри, одна конкретно тупила, показувала в мінус. Всі параметри інші в нормі (клапан високого тиску, ТНВД) . Дзвоню до майстра , питаю чи можна підїхати, за дві години я в нього (20 км від Рівного, але їм можна і присилати) , якщо комусь треба буде то пишіть в лічку, дам їхній тел. Приїхав, зняли форси всі, бо сказали що може бути не та що комп показав і навіть не одна. Через год сказали що всетаки та що комп показав (4-та) . Питання чи замінити то шо в ній глючить , шось там пєзо.... кажу ну замініть, ціна питання буде все з монтажем 3 тис. грн плюс гарантія шо якщо що то повертають і там дотягнуть якщо десь сочиться соляра буде, і гарантія того що вона стане адекватно працювати. Ще через годину форси на місці, стару віддали назад з коцнутою частиною. Завожу машину, і двигун шепче, диму чорного абсолютно нема, до того диміло бо згорало не так як мало, тяга ледь торкаєшся педаль і нос піднімає при прискоренні :roll: . Кароч проїхав я в різних режимах ,машина летить, на гарячу стартує з чверть оберта (навіть не з пів ! :)). Росхід по трасі 4,1 л на 100 км (1,8 CDTI) . Ура! А реально думав шо х...ове авто, а виявляється такі "специ" на деяких СТО і такі працівникі в офіціалів працюють! МОжливо комусь ця інфа стане в нагоді, не завжди ТНВД або датчики чи клапани винні в тому що гаряча не хоче заводитись . Можливо навіть через це і сажевий забивався , бо валило багато сажі з вихлопа, можливо через форси і сажевий з катіком накрились раніше ніж могли б ще послужити. Отакі от справи. Але зараз вихлоп на пряму ,сажевий вирізаний з катал., прошито на ЄВРО-2, обороти тепер ідеально рівно, бо коли глючила форсунка то і оберти не стабільні були.
  4. Спробую побачити. Дякую всеодно за намагання допомогти! Записався до електриків ніби на серйозе СТО аби сказали з чого конкретно показало, аби було видно в чому саме причина, крім самої турбіни може бути ще декілька причин. Потім відпишу після детальної діагностики.
  5. Точно не знаю яка турбіна. Погуглив, ніби як проста, з змінною геометрією на 110 л.с. двигунах. Сам я в цьому настільки не шарю, доведеться їхати в кантору що турбінами займається . Дякую що пояснив! Тепер хоч є уявлення що може бути, вже плюс, якщо їхати десь на СТО то щоб не розвели на бабло.
  6. Глюк з надувом. Хтось мав справу з таким? Можливо щось з клапаном ? Причина: помилка P2263. Хоч і Мерс на відео, але чи може таке на Форді бути? https://www.youtube.com/watch?v=jAS-or2JE_Y А ще таке знайшов: P2263. Ошибка регулирования давления наддува. Решение проблемы. https://www.drive2.ru/l/1924819/ На Конекті може бути така штука? Не вперше зустрічаю що треба почистить якусь трубку...
  7. Така ситуація, їду в гору, 5 хв як виїхав, авто добре ще не прогріте, в гору на обгоні добавляю газу і тут засвічується чек, авто переходить в аварійний режим не більше 2 тис. обертів ! ледь завершую маневр, виїжджаю в гору, зїжджаю в сторону в карман щоб не створювати перешкод , світиться чек та горить знак "!" . Глушу двигун, відкриваю капот, під капотом ніби все нормально. Сідаю в авто, заводжу, і чек гасне та "!" також. Починаю їхати, все нормально, потім чек не засвічувався, розручував до 3 тис. але вже прогріте авто, все нормально. Чим могло бути таке визвано? Хтось пояснить? Можливо з турбіною щось не те? Дякую.
  8. Якби ж я знав як вона знімається...) . Ці болти що знизу (4 шт. видно на фото) їх потрібно відкручувати? чи все через верх можна дістати ? Знайшов тут , буду пробувати https://m.youtube.com/watch?v=JbvlZTlymkE Зремонтував, сам! .Є фотозвіт. Змонтую в відео і закину сюди, можливо комусь стане в нагоді. Пощастило що був переломаний провід в місці зліва де найчастіше сидіння згинається коли сідаєш, бо якби був розрив в самому елементі нагріву то я б це не осилив би). Відео немає змоги поки змонтувати, закину фотозвіт. Обшивку не просто зняти аби добратися до самого обігріву, треба повитягувати стальні спиці які тримають обшивку і вони знаходяться в поролоні з загнутими кінцями, треба розігнути і тоді тільки можна витягнути ті спиці аби припідняти обшивку. В зворотньому порядку зібрати обшивку також треба покулупатися...
  9. Аа, зрозумів, дякую! Тобто до нього можна добратись розібравши сидіння!? Різати нічого не треба?)
  10. На днях перестав працювати підігрів водійського сидіння, швидше за все через те що в середині щось переламалось чи розірвалось, бо їжджу по місту, часто сідаю-встаю. Гуглив, в неті майже всі поломки з розривом всередині самого елемента, якось розшивають сидіння знизу але як.... Сьогодні зняв сидіння, думав щось там побачу, але там все зашито, можливо хтось мав справу з таким? Як добратися до гріючого елемента ? І якщо можна щоб показали на фото де найчастіше буває сама проблема?
  11. двигун як новий тепер:) халепа це коли немає хороших спеціалістів, а якщо знаєш що профі зробили і гарантію якусь дали то треба радіти цьому, бо далеко не в кожному регіоні є нормальні спєци ще, я б в нас і дорожче платив аби робили нормально, а форди дехто взагалі не хоче робити та ціни на роботу я єпу зараз, ніби літак ремонтують, форсунки недавно зняти+поставити 50 у.е. взяли оО там на конекті одну обратку тільки чого коштує поставити, хто ставив той знає, я б тільки за її встановлення брав би ще 50 у.е. )))
  12. Зліпив всі фото в одне відео і опис добавив. https://www.youtube.com/watch?v=aT8PVH-yKmw
  13. а , не встиг, немазашо )) fyodorm може забере, він ремонтами займається, може знадобляться , і так допомагає тут порадами
×