Перейти к содержанию
Ford Club Ukraine

volodimir2011

Пользователи
  • Публикаций

    11
  • Зарегистрирован

  • Посещение

Информация о volodimir2011

  • Звание
    Новичок

Дополнительно

  • Автомобиль
    Форд Фьжен, серый, карб., 1,4
  • Страна
    Украина

Информация

  • Город
    Нетешин
  1. Глючит центральный замок

    Дві неділі назад "пропустив" 220 В через піни 6,8 дверей, потужність лампочок була 250 Вт. Ручку дверей потягнув і заблокував, викруткою нажимав на ричаг 15 разів з затримкою 1 сек і відпускав. Мікровиключатель більше не "глючить", працює як новий. Перед підключенням 220 В перевірте мультиметром, чи дійсно контакти мікровиключателя підключені до пінів 6,8, а також чи не "пробивають" на корпус дверей піни 6,8. Безпека понад усе!
  2. Чехлы для Fusion

    Добрий день, шановні панове! Вже майже місяць як встановив чохли Бразерс Преміум Стиль. На наш Форд Фьюжен стали як рідні, "пята точка" сидить як вкопана при маневрах. Якість супер. Ціна кусається 2500 грн
  3. Качество бензина

    Добрий день, шановні панове! Неділю тому влетів по повній. Заправили мій бензиновий Форд Фьюжен на ОККО дизельним пальнем. Обидва були стажери, без нагляду зі сторони старших колег. Потрібно постійно слідкувати за тим, щоб заправник при клієнтові встановлював "пістолет" палива, яке замовляєте. На жаль я відкрив бензобак і пішов на заправку. Стандартна фраза "95 до повного", картку ОККО і банківську поклав на стіл. Диспетчер пішла визивати заправника, який вечеряв, і яку команду там вона давала йому я не почув. Як розповіла диспетчер, заправник взяв в руку "пістолет" з дизпаливом, тому вона і включила подачу дизпалива. Після заправки мені дали дві квитанції, чек на банківську операцію і фішку, квитанції на пальне не було. Виїхав з заправки і метрів через 100 впали оберти двигуни і потужність, тому повернувся на заправку. На запитання якою "гидотою" мене заправили получив відповідь, що нам привозять тим і заправляємо. Пояснив ситуацію і попросив надати мені чек на оплату, довго рились в корзині, але знайшли чек на якому було дизпаливо. Подзвонив на "гарячу" лінію ОККО, вибачились, обіцяли все владнати, приїхав директор і пообіцяв компенсувати витрати на ремонт. Ремонт обійшовся: евакуатор до Рівного 1200 грн, ремонт на Віннер Форд Рівне 3000 грн (промивка бака, заміна масла , фільтрів, свічок), компенсація за пальне 1000 грн. Директор заправки ОККО все компенсував. Трагікомедія продовжилась на зворотньому шляху з Рівного до Нетішина. На Віннері рекомендували заправитись високоякісним пальним, тому по дорозі в Острозі в ВОГ заправився 95 Мустангом. При підїзді до Нетішина таж картина, впали оберти і потужність. Дзвоню на Форд Віннер, відповідь все промили і замінили, жми на газ може десь попала капля Завів двигун, проїхав метрів 100 і заглох. Вийшов, підняв капот, все на місці підтікань немає, повертаю голову ліворуч і бачу як з під машини появляється калюжа бензину. Відкотив машину з калюжі, заглянув з фільтра не тече, а десь з верху бака. Дзвоню знову на Віннер Форд, запитую чи все там встановили на місце, клянуться що все ок. Запрошують приїзджайте все владнаємо. Ні думаю, хочеш зробити добре - зроби сам. Знайомі на "краватці" довезли до гаража. Далі по схемі: мінус АК, запобіжник F15, зняв кріплення термозахисту, зняв два шланги, злив остаток 23 літри в каністри, відкрутив два болти, склонив бак і бачу стирчить неприєднаний "білий" напірний паливопровід. Приєднав "білий" патрубок до паливного насоса, перевірив обидва патрубки сидять "мертво". Все в зворотній послідовності підключив. Завів - двигун шепче. Дзвоню на Віннер Форд, чому відєднався паливопровід - відповідь мабудь від солярки сальники послабли. Обіцяють виправити свою помилку під час чергового ТО і компенсувати мінус 20 л бензину - надіюсь так і буде. Що цікаво, евакуторник говорить, що дуже часто возить таких клієнтів з заправок ОККО і ВОГ, навіть двох дипломатів возив (Польша і Литва). На Віннері говорили, що неділю тому назад був клієнт на Рендж Ровері, йому залили на ВОГ замість солярки бензин. Мабудь нам треба виконувати такі прості засоби безпеки: чітко вказати вид палива заправнику і візуально впевнитися, що він встановив "пістолет" заявленого палива в бак, підійти до диспетчера і чітко замовити тип палива і кількість, після заповнення бака особисто подивитися на чек де вказано тип пального, ціна і кількість. Якщо Вам помилково заправили не той тип палива ні в якому разі не запускайте двигун. Якби я зробив такі прості речі, мене б не заправили дизпаливом, або все обійшлося тільки зливом палива і заміною паливного фільтра. За кермом 30 років, знав що таке буває, але видно на "старуху буває проруха". Бережіть своє авто і нерви.
  4. Где купить чехлы для Фузика???

    Добрий день, шановні панове! Замінив свої старі польскі чохли, під час маневрування постійно "пята точка" злітає з сидіння Мій товариш давно використовує чохли "Бразерс", тому і прийшла моя пора їх встановити. Взяв із серії "преміум стиль". Сірого кольору з вставками автотканини. Якісно зроблена продукція, сіли як влиті. Сидіння тепер виглядають чк рідні з заводу. Приємно їздити, не злітаєш. Єдиний недолік те, що за спинками кармани не мають блискавок, трішки випирають. На підприємстві кажуть що блискавка зайва. Мені подобається.
  5. Встановлення: багажник +бокс

    Шановні панове! Будьте уважні при встановленні поперечин у штатні отвори. Необхідно добре загерметизувати шпильки М6. У мене були проблеми після монтажу поперечин, погано загерметизував шпильки. Штатне місце для шпильки кріплення поперечин має закладні, які наскрізь проходять дах авто. Як наслідок були течі всередині салону. Недолік був усунений шляхом повторної герметизації різьби шпильок, плюс додатково залив герметиком вирізаний молдинг і обжав це місце гайкою з шайбою. Встановив поперечини (багажные системы "Whispbar" PRORAK), бокс Туле. Багажна система використовується як для бокса так і для перевезення грузів (навіть доски, метал, інше).
  6. система Hands free

    Використовую автомобільний спікерфон Bluetooth типу Jabra Freeway з функцією обємного звучання і голосовими підказками. Прикріплений над козирком водія, для підтвердження виклику необхідно один раз нажати. Автоматично включається коли водій сідає у крісло, а потім автоматично відключається коли водій виходить. Автоматично підключається до смартфона. Пристрій для дуже "лінивих". З недоліків, якщо забуваю що він підключений (а стою ззовні авто), звук через спікерфон, тому бігаю в салон авто говорити. Використовую на дачі також, там поганий звязок, тому телефон в мансарді а спікерфон на вулиці для поговорити. Ну і дуже великий недолік ціна. Користуюсь більше року дуже задоволений.
  7. Також маю проблему мотора замка багажника. Від ключа та кнопки на торпеді не управляється. Машині буде 3 роки у травні 2014 року. На Рівне авто кажуть що замінять по гарантії, але після огляду авто. Подивився ціну актуатора на екзіст від 1629 до 1691 грн. Мабудь краще купляти китайські і міняти 1 раз в 3-4 роки.
  8. Лобовое стекло

    Гарантія на 3-й рік є, але я бокові накладки пошкодив сам, за допомогою паяльника була спроба ремонту направляючої. Вчора поставив на місце нові бокові накладки (коди 1624427, 1624428), зробив як усі посадив на універсальний клей в паз накладки жабо. Там кріплення чудернацьке - кріпиться до крила впритул на два виступи-фіксатори і третє це направляюча в паз на накладку жабо. Аж дивно за німців як ненадійно зроблено.
  9. Лобовое стекло

    Сьгодні був в Віннер Форд Рівне. Хлопці "промучились" 4 години, два рази переробляли, майстер їх строїть по повній. Підняли вище жабо, зазор тепер рівномірний - не гуляє як було раніше, на жаль весь процес не бачив. Ціна питання 140 грн. Замовив у них же бокові накладки на жабо, кожна обійшлась 120 грн. На СТО приїздили ще два авто Форд Фьюжен, у одного як у мене до ремонту зазор 5 мм, а у другого мабудь до сантиметра, і не було в другому лівої накладки. Офіціал сам їздить на Фієсті - такаж проблема, тому "не париться". Питаю офіціала, а що завод в Кельні говорить, відповідь - зняли з виробництва і забули. На моє запитання щодо посадити на клей відповідь, а якщо розбив скло, як це жабо зняти. Наш воздухопровід дуже дорогий до 8 тис. грн. Тому мабудь після гарантії ми собі врачі
  10. Вода в задних фонарях

    Форд Фюжен 2011 року випуску. В 2013 було теж саме. Замінили ущільнення правого фонаря, і мух поганяли в лівому. Робили на Фіннер Форд Рівне - поки що немає проблем. Заміну прокладки виконали за гарантією, але вартість прокладки заплатив. Офіціали говорят, що проблема в наших дорогах. Тому всі ущільнення габарити, жабо з боковими накладками, інше не витримують таких режимів експлуатації. Мабуть правильно буде міняти ущільнення, а свердління отворів переносить проблему на коррозію електрики, а далі не дай боже КЗ. Кожен сам собі врач.
  11. Лобовое стекло

    Почитав на форумі про проблеми з ущільненням скла - глянув у себе теж саме, щілина посередині 5 мм. Нажимаєш посередині чути що пази входять в направляючі, але відпускаєш не фіксуються. Подзвонив на Фіннер Форд Рівне - сказали приїхати глянуть. Офіціал сказав, що це недоліки конструкції, ремонт 50/50. Одному клієнту замінили все разом з жабо - на жаль не доромогло. В основному на форумах кажуть що не хватає середнього фіксатора до корпусу авто. Може хтось думав про цей "колгосп":) Машині 2,5 роки. Бокові накладки жабо поломані теж, після зими 2012-2013. Цікаво чи зроблять по гарантії? Завтра повідомлю.
×